Geoblog.pl    przemas30    Podróże    Indie - Kukuła Disco    Shirdi i okolice

Shirdi i okolice

Indie
Indie, Shirdi

Poznym popoludniem znalezlismy sie w Kokamtamph(nie jestem pewny pisowni). Przyjechalismy do ashramu Janglidasa Maharaja. Najpierw zaczelismy od zjedzenia czegos. Oczywiscie jedzenie tylko wegetarianskie. Wychodzac, z powiedzmy stolowki, spotkalismy pierwszych Polakow. Jak sie okazuje jest ich tu wiecej. Mysle, ze okolo 10ciu osob. Jedna Szwajcarka, dwojka Francuzow, jeden Czech i ktos jeszcze o kim nic nie wiem lus oczywiscie nasza trojka.
Dostalismy pokoj. Warunki raczej spartanskie, ale nam to nie przeszkadza.
Widzielem tego dnia na chwile Babajiego. Chyba nie wiedzial do konca kim jestem.
Zaczalo dopadac mnie coraz wieksze uczucie dola. Mysl, ze moja Myszka tu byla i ze planowalismy tu przyjechac razem zaczela brac gore.

zigmoz
zigmoz - 2009-11-24 17:08
Czesc. Cieszymy sie ze trafiliscie szczesliwie. Odpoczywajcie i wyciszajcie sie w Ashramie bo jeszcze daleka droga przed wami na polnoc. No i ucz sie tam bo jak wrocisz to ci nie odpuscimy i bedziesz musial 'zaspiewac" mantre Babajiego :)
Przerobiłam na Twoja potrzebe przeslanie Janglidasa Maharaja "Hrudaya Mandiri Je Majh Pahati Tayasi Hoya Majhi Prapti" Szukaj Boga w świątyni swego serca, a odnajdziesz Go tam - od dzis brzmi ono :
Szukaj Swojej Myszy w świątyni swego serca, a odznajdziesz Ja tam.
Pozdrawiamy - Monika i Gonzo.

TOmek z rodziną
TOmek z rodziną - 2009-11-24 19:38
Witajcie,
dzięki za informacje - róbcie fotki i filmiki. U nas zimnica, plucha i strach przed grypą rozsiewany przez Kraśko w wiadomościach TVP.

Marcin
Marcin - 2009-11-24 19:49
Przemas, zwracam honor. Byłem pewien że będą dwa wpisy, jak wyjechałeś i jak wrócisz:)

marebis
marebis - 2009-11-24 19:49
Wiem, że trochę marudzę, ale jak znajdziesz chwilę między śniadaniem a wyciszaniem sie w Ashramie, wrzuć parę fotek z otoczenia. Oczywiście jeżeli indyjski internet będzie w stanie to znieść:)
Liczę na to, że znajdziesz "tam" to czego szukasz

Agata
Agata - 2009-11-26 20:16
Jaki spokój może być w ciszy..... (desiderata). trzymam za Ciebie kciuki

przemas30
Przemysław Tomaszewski
zwiedził 1.5% świata (3 państwa)